Strefa dostaw
Kurier | Kurier za pobraniem | |
0 – 30kg – 20zł | 0 – 30kg – 25zł | |
31kg – 40kg – 60zł | 31kg – 40kg – 65zł | |
41kg – 60kg – 90zł | 41kg – 60kg – 95zł | |
Przesyłki powyżej 100kg i ponadgabarytowe ustalane są indywidualnie.
Śledzenie przesyłki |
Czas dostarczenia przesyłki |
Najczęściej zadawane pytania
Dostarczony towar jest niezgodny z moim zamówieniem. Jak postępować w takim przypadku ? |
Klient, który spostrzega, że dostarczony przez kuriera towar jest niezgodny z jego zamówieniem może odmówić przyjęcia przesyłki bądz odebrać i zgłosić zaistniałą sytuację na infolinię sklepu oid.pl 25-7599540. My dokonamy wówczas zlecenia odebrania błędnie wysłanego towaru w celu wymiany na właściwy. |
W dostarczonym sprzęcie nie mam karty gwarancyjnej. Gdzie się zgłosić z tym problemem ? |
Jeśli brak dotyczy sprzętu w którym wymagana jest karta gwarancyjna wówczas jej brak należy zgłosić poprzez infolinię oid.pl 25-7599540, podając nr zamówienia. Należy pamietać, że w niektórych sprzętach rolę karty gwarancyjnej pełni dowód zakupu, który należy bezwzględnie zachować. |
Kurier nie zastał mnie w domu. Co dalej z moim zakupionym towarem co zamówieniem ? |
Jeśli zdarzy się, że kurier nie zastał klienta w domu, należy skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia odbioru zamówionego towaru. Numery telefonów do oddziałów firm kurierskich są dostępne na www.dhl.pl (prosimy mieć przygotowany numer listu przewozowego). Można również skorzystać z naszej infolini 25-7599540 poprzez, którą klient uzyska kontakt do firmy kurierskiej, która towar dostarczała. |
Złożyłem zamówienie „za pobraniem” ale przy odbiorze towaru nie mam wymaganej gotówki. Czy moje zamówienie zostanie anulowane, czy mam jeszcze szanse odebrać zamówiony sprzęt ? |
W takiej sytuacji zamówienie nie zostanie anulowane, klient może umówić się na odebranie towaru z siedziby firmy kurierskiej i uregulowaniu kwoty zapłaty przy odbiorze. Kontakty do firm kurierskich są dostepne na www.dhl.pl |
Kurier odmawia wniesienia towaru. |
Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru dlatego prosimy o wyrozumiałość. Oczywiście można indywidualnie porozumieć sie z kurierem. |
Czy muszę się rejestrować, żeby zrobić zakupy ? |
NIE – lecz by uzyskać szczegółowe informacje o czasie dostarczenia produktów o możliwości korzystania z akcji promocyjnych o dacie dostarczenia wysyłki itd. zalecamy rejestracje. |