Kurier

Kurier za pobraniem

    0 – 30kg   –   20zł0 – 30kg   –   25zł
31kg – 40kg   –   60zł31kg – 40kg   –   65zł
41kg – 60kg   –   90zł41kg – 60kg   –   95zł

 

Przesyłki powyżej 100kg i ponadgabarytowe ustalane są indywidualnie.

 

Śledzenie przesyłki
Czas dostarczenia przesyłki

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Dostarczony towar jest niezgodny z moim zamówieniem. Jak postępować w takim przypadku ?

Klient, który spostrzega, że dostarczony przez kuriera towar jest niezgodny z jego zamówieniem może odmówić przyjęcia przesyłki bądz odebrać i zgłosić zaistniałą sytuację na infolinię sklepu oid.pl 25-7599540. My dokonamy wówczas zlecenia odebrania błędnie wysłanego towaru w celu wymiany na właściwy.

W dostarczonym sprzęcie nie mam karty gwarancyjnej. Gdzie się zgłosić z tym problemem ?

Jeśli brak dotyczy sprzętu w którym wymagana jest karta gwarancyjna wówczas jej brak należy zgłosić poprzez infolinię oid.pl 25-7599540, podając nr zamówienia. Należy pamietać, że w niektórych sprzętach rolę karty gwarancyjnej pełni dowód zakupu, który należy bezwzględnie zachować.

Kurier nie zastał mnie w domu. Co dalej z moim zakupionym towarem co zamówieniem ?

Jeśli zdarzy się, że kurier nie zastał klienta w domu, należy skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia odbioru zamówionego towaru. Numery telefonów do oddziałów firm kurierskich są dostępne na www.dhl.pl (prosimy mieć przygotowany numer listu przewozowego). Można również skorzystać z naszej infolini 25-7599540 poprzez, którą klient uzyska kontakt do firmy kurierskiej, która towar dostarczała.

Złożyłem zamówienie „za pobraniem” ale przy odbiorze towaru nie mam wymaganej gotówki. Czy moje zamówienie zostanie anulowane, czy mam jeszcze szanse odebrać zamówiony sprzęt ?

W takiej sytuacji zamówienie nie zostanie anulowane, klient może umówić się na odebranie towaru z siedziby firmy kurierskiej i uregulowaniu kwoty zapłaty przy odbiorze. Kontakty do firm kurierskich są dostepne na www.dhl.pl

Kurier odmawia wniesienia towaru.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru dlatego prosimy o wyrozumiałość. Oczywiście można indywidualnie porozumieć sie z kurierem.

Czy muszę się rejestrować, żeby zrobić zakupy ?

NIE – lecz by uzyskać szczegółowe informacje o czasie dostarczenia produktów o możliwości korzystania z akcji promocyjnych o dacie dostarczenia wysyłki itd. zalecamy rejestracje.