Przesyłka powinna do Ciebie dotrzeć następnego dnia roboczego, od daty i godziny otrzymania przez Ciebie maila z potwierdzeniem wysłania Twojej przesyłki przez sklep.oid.pl. W celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy danej przesyłki, skontaktuj się z lokalnym oddziałem DHL (numer znajdziesz na stronach www.dhl.com.pl). Na tych stronach możesz również śledzić swoją przesyłkę za pomocą opcji Tracking przesyłki; jest to możliwe po wpisaniu numeru listu przewozowego Twojej przesyłki, który podaliśmy Ci w wiadomości potwierdzającej wysyłkę Twojego zamówienia.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poniższego formularza lub pod numerem telefonicznym 25 759 95 40 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Powrót do Index’u pomocy